In afwachting van een grondige verbouwing haalt Van Houdt Turnhout met z'n bekend Customer Service-team alvast de prestigieuze VPS certificatie binnen.
'VPS verruilt de traditionele werkwijze voor een nieuwe aanpak van onderhoud en reparatie in onze werkplaats', zegt Edwin Van Houdt, afgevaardigd bestuurder van Van Houdt Groep Kempen.
'Door een efficiëntere werking in teamverband, vergelijkbaar met een Formule 1 pitstop zijn de meeste werkzaamheden binnen een uur af te werken.
Bovendien kan u met elke vraag terecht bij uw persoonlijke servicetechnicus (PST), die zich bekommert om u en uw auto.
Dit concept, dat Volvo Personal Service noemt, zorgt ervoor dat het onderhouden van uw wagen zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk wordt.'
Voortaan regelt uw persoonlijke servicetechnicus (PST) alles voor u en uw wagen.
'Hij of zij plant uw afspraak in, neemt uw Volvo in ontvangst en verricht het vereiste onderhouds- of reparatiewerk. Hij draagt de auto na afloop persoonlijk weer aan u over en legt uit welke werkzaamheden werden uitgevoerd.
Dit betekent dat u bij ieder bezoek aan uw Volvo-verdeler wordt verwelkomd door een bekend gezicht.
Een professional die uw auto en uw persoonlijke voorkeuren als geen ander kent. Alles wordt eenvoudiger wanneer uw aanspreekpunt ook degene is die aan uw auto werkt.
Iemand die u kunt vertrouwen en die al uw vragen kan beantwoorden, dankzij kennis en informatie uit de eerste hand. Ongecompliceerd, handig en geruststellend', besluit Edwin Van Houdt.
Foto : het krachtige PST-team van Van Houdt Turnhout / Wim Verstraeten / Nnieuws.